Den bästa dagen

Gårdagen var nog den hittills bästa dagen i mitt liv. Lyckan går inte att beskriva! Imorgon bitti klockan fem åker vi iväg till Sundsvall igen och söker ännu mer lycka. Utöver det har jag jobbat en stund idag på Storsjöteatern med Olle, Simon och Cornelia! Hade så otroligt roligt, roligaste gången jag har jobbat iaf! Åkte förbi Lina en stund efter det med lite blommor och hälsade på hennes fina sällskap! Sen var jag tvungen att åka hem och vila och fixa och packa ooooch allt var det va! Så nu är jag laddad för morgondagen! Sov så gott nu mina kära!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick de på idol?

2013-05-12 @ 10:53:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0