Q/A

Vart köpte du den svarta bh liknande saken?
Svar; Den hittade jag på BikBok! 


Vart köpte du den vita tröjan längst fram? och pris? :)
Svar; Det är min kompis Jolines tröja som jag lånade av henne! Glömde skriva dit det, men den finns att köpa på internet garanterat! (googla)


På amandas blogg står det ju att han är dum i huvudet!? Varför jobbar du kvar där!?
Men var inte det stället där Amanda också jobbade, och blev typ mobbad av chefen? :o
Svar; Alla upplever saker olika. Jag tycker det är en jättebra jobbplats, är man van att få kritik och dylikt är det inte något problem! Men sen kan man uppleva saker olika, så är det :) 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0