Q/A

Hej matilda! Hur går man vidare efter att ha blivit av med sin pojkvän? Hur ska jag kunna bli glad och inte tänka på honom? Hur har du gjort i tidigare förhållande för att bli glad igen och hur lång tid har det tagit? Kramar!!
Svar; Hej på dig! Jag är ju ingen psykolog eller dylikt men mina tips är nog att ge utlopp för det du faktiskt känner, man får sörja. Prata och älta med en lämplig lyssnare, bara det inte blir för mycket, men det är alltid skönt att få prata om det ibland. Var realistisk och tänk inte hur allting var så perfekt, visst är det okej att komma ihåg de finare delarna, men tänk också på vad de var som inte fungerade. Se till att hitta på roliga saker, sitt inte hemma och tyck synd om dig själv hela tiden, ut och träna, va med kompisar! Tänk på allt du inte har kunnat göra, men som du nu kan göra, det finns ju många fördelar med singel livet! Och viktigast av allt, ha kul! 
Det tar självklart olika lång tid för olika personer. Det kan ta ett bra tag innan man har kommit över någon, vissa fortare än andra, och för andra kan det ta några månader, men ha tålamod! Det blir bättre det lovar jag :) Kram på dig!

De roliga e att även till fikat r pistolen me :)
Svar; Klart den är med vid fikat, skulle någon jävel röra mina kakor så må man ju va beredd.  

Är ni rika eller?
Svar; haha absolut inte! 

Får jag chans på dig? JA/NEJ/KANSKE
Svar; Måhända

Älskar din tumblr! En konstig fråga men har du någon på g?
Svar; Tack och bock, jag älskar den med haha. Kanske har någon på ö

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Hej! Haha, detta kan komma som en väldigt udda fråga, men jag skulle gärna vilja ha tips angående hur jag ska kontakt med
en kille jag "spanat in", haha. Jag har stött på honom flera gånger, men aldrig liksom presenterat mej och så. Men jag skulle så gärna vilja lära känna honom! Jag vet vad han heter (han är
Kompis med min tremänning), men jag tror inte han vet vem jag är. Hur ska jag göra? Snälla hjälp mej! Jag sitter faaaast, haha! Ha det bra!

2013-07-28 @ 23:16:34
Postat av: Anonym

Svara gärna här i kommentarerna, vill inte göra det alltför offentligt, tack snälla

2013-07-28 @ 23:21:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0