smooch

Du lever ett liv i lyx och flärd ! Hur f.n har du råd?
Svar; Haha nu hoppas jag att denne person som ställde denna fråga var oerhört ironisk av sig. Lyx och flärd, nononono. Är väl som vilken annan frösö/östersundsbo som helst. Lever på mitt studiebidrag och lön som jag jobbar till mig själv! Bor i en liten villa. Finns nog människor som har det lyxigare vill jag lova! Kan ju börja beskriva mitt liv utöver alla fika pauser, luncher och allt vad jag skriver om. Städade nyss badrummet, plockade ur diskmaskinen, fick försöka rensa avloppet för att det är stopp nyligen haha. Min lön som jag jobbar för tjänar jag ihop på att stå och diska på tages! Det enda som jag kan komma på i lyx och flärd är väl då mina underbara vänner och familia som förgyller min vardag nåt så förbaskat. Men jag är tacksam för allt som livet givit mig hittills. Vi alla har det nog rätt så bra ändå ;)

SNYGG JACKA! Vart är den?????
Svar; Vart den är? Den sitter på mig. Nej men den är ifrån H&M, förvånansvärt varm är den också, väldigt sällan jag fryser med den lurviga saken på mig!

kan du inte berätta om bilolyckan du vart med om? kramisar!
Svar; Of course my dear! Jag var väldigt liten då den inträffade. Kanske runt fyra? Jag satt i baksätet i min barnstol och blåste sopbubblor. Mamma körde och pappa satt i passagerar sätet. Och vips så for vi ner i diket. Jag kommer inte ihåg anledningen, jag tror att det berodde på att det var så halt. Mamma slog i huvudet och fick väldigt ont i nacken, pappa likaså. De ringde ambulans och jag skuttade tydligen omkring och blåste sopbubblor helt bekymmers fritt. Jag har ett minne utav det där som jag kommer ihåg så väl, som om bilden är in printad i min hjärna. Kommer ihåg att en utav killarna i ambulansen frågade mig om jag ville lägga mig breve pappa i båren. Och att jag hade trott att de låg nakna eller något liknande så jag hade bara viftat på huvet. Sen kommer jag ihåg när dom låg på sjukhuset med slangar i näsorna. Sedan blir mitt minne svart. Men det är ändå lite coolt hur man kan komma ihåg och ha som bilder i huvudet utav något som hände för så länge länge sedan. Hade jag fått välja hade jag velat få spela in hela mitt liv, som en film, och kunnat kolla på det nån dag när jag blivit äldre. Hmm något att fundera över. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du reser flera gånger om året! Shoppar mest av alla ! Har träningskort på gym ! Fikar på stan jemt !

2013-01-29 @ 10:41:36

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0