lite olika

 Förut när jag skrev lite fakta om mig så tyckte ju vissa att det var intressant! Så skriver lite till!

.Jag älskar rapp, mina favorit artister är Näääk, Jay-z, Kanye West, Drake, Staden, The Pretty Reckless, Nicki minaj, Justin Bieber, Mac Miller och många fler! Jag faller lätt för lite bad boys, varför vettefan, go for the nice guys people! Jag ogillar pizza starkt. Har bara vart kär en gång, på riktigt. Jag hoppas det här året blir bättre än 2012. Jag tycker att den bästa årstiden på året är hösten, alla färger och löv är så vackra. Jag är speltokig, assasains creed är bäst. Den tryggaste platsen jag kunde vara på när jag var liten var hos mina kusiner, anna och carl. Nästan varje gång jag var där åt vi spagetti och köttfärssås, hade jag fått gått tillbaka i tiden hade jag åkt tillbaka dit. När jag blir stressad börjar jag oftast gråta. De bästa skräckfilmerna jag sett är The exorcism och Dawn of the dead. Något som jag alltid kommer komma ihåg var då vi hade övernattning på prolympia, hade idol tävling och kollade på SAW, vilket var väldigt kul. Jag saknar fortfarande min gamla klass. Något som jag tänker på ofta är hur mitt liv kommer se ut när jag är äldre, vart jag kommer bo, vem jag kommer bo med osv. Det bästa jag vet är en skön hemmakväll med mina vänner, blir oftast mycket skratt då. Jag är ganska dålig på mattematik. Ska förmodligen börja i Pole Dance med Amanda haha. Jag är etthundrasextiosju centimeter. Till sommaren vill jag vara VÄLTRÄNAD. Jag älskar att prata engelska, ska åka och bo i England nån gång i livet har jag bestämt. Blir jag inte artist gräver jag ner mig i ett hål med massa skraplotter och kommer fram när jag blivit rik. Min sämsta egenskap är att jag är planerar dåligt. Den bästa sommardagen var då jag var hemma hos Lina, och gjorde massa videos och promenarade till Coop i Torvalla. Det konstigaste jag gjort måste nog vara att ha badat med Fanny vid badhusparken. Har glidit ifrån många nu när vi börjat gymnsiet, vilket är tråkigt. 

De som orkar läsa allt, en applåd till er! Hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha skön musiksmak! Gansta girl

2013-01-31 @ 23:13:56
Postat av: Lotta

Men älskade gullunge, du kan fortfarande komma hit och äta spagetti och köttfärssås, saknar också den tiden. Många kramar från moster <3<3<3

2013-02-01 @ 16:48:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0