För första gången känns min kreativa sida utom räckhåll och jag är fåordig. Tom. Tom på ord.


Hola fellas. Igår var jag och bowlade med små "kusiner". Gymmade efter det och pluggade pyttelite. Beställde tid för ögonfransförlängning och klipptid, tack så hjärtligt för alla era tips angående hår hjälpen osv, men jag kommer nog få klippa av det, till hakan ungefär. jävvel baraaa. Men men, idag var en rolig dag för oss på media, filmade lite med greenscreen, jag och olle klädde ut och till cowboys och red runt i skolan, bland annat ner till fiket. Där jag träffade på lienen, som "bjöd" på fika (lär väl få betala tillbaka haha) Sen gym, och nu sitter jag här, funderar på att lägga upp ett klipp där jag sjunger, nu när jag fått min studio! hmm.. well seee. Pussar

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0