frågestunden

Vill du ha ett förhållande eller vill du vara singel? :)
Svar; Det beror ju helt på vem det är, men singel får det nog bli!

Hur är du som person?
Svar; Ja hörredu det var en bra fråga ;)  Snäll, omtänksam, galen, spontan, töntig, mer info om det finns ju här på min blogg! 

Varför är Amanda Blomqvist bäst?
Svar; För att hon är en utav mina bästa vänner, and I löööööve her!

Är du helt svensk?
Svar; Jag är finsk!  Nej men det tror jag väl, typ halvnorsk också, men född här i Sverige! Så svenne material rakt igenom. 

Favorit glass? Favorit godis? Favorit ställning?
Det bästa med att bo i Östersund
hur sminkar du dig? Älskar du mig?
Svar; Allt som har med choklad att göra på båda första frågorna! Haha beror ju helt på vad du syftar på, men min favorit ställning är att sitta ner, i soffan, med mat, ensam haha! Det bästa med att bo i Östersund är att allt ligger rätt så nära, alla vet typ vilka alla är, kan ju va en fördelar och nackdelar. Jag sminkar mig med täckstift, mascara och rouge! Ja du anonyma människa, LOTS OF LÖVE TO YA! 

När du blir stor, vart ska du bo?
Svar; Oj bra fråga, vi får väl se vart jag hamnar! Hade tänkt nånstans utomlands, inte är i Östersund iaf! 

Vem är din bästa vän?
Svar; Alla mina vänner är mina bästa ;)

Varför stalkar du Ellenor HELA TIDEN? Hur mycket älskar du henne på en skala från 100000-100000??
Svar; Det går inte att hålla sig på avstånd, flåt.. Vart ju lite svårt när skalan bara gick upp till 100000.. GOOGLEPLEX säger jag!

Personlig fråga, men jag har hört i korridoren om din så kallade "flärp", vad menas med det? 
Älskar din blogg btw <333333333
Svar; HAHA Lina.. Min flärp är någonting som är mig väldigt kärt, hen är så vacker. Jag älskar din blogg med Lienen (här har ni en länk till den) 

Du är jätte söt, tycker du det själv?
Svar; Haha nämen thank you! Vissa dagar är det väl så att man kan vara nöjd och vissa ser man ut som han i psycho.

Har för mig att du gjort ögonfransförlängning, kan du inte berätta lite mer om det, vart du gjort det, hur mycket det kostar hur de funkar osv? Kram
Svar; Absolutellyyy! Jag gjorde de på Danzas Harmoni! Man får ligga ner i ca två timmar och blunda, jag somnade haha. Och det kostade ungefär 500 :- Sen får man inte tvätta sig i ansiktet på tre dagar, inte blöta ner ögonfransarna iallafall, så jag duschade med simglasögon, väldigt effektivt! Sen ingen mascara som det är olja i, finns en speciell som man kan använda! Sen kan man köpa speciell ansiktstvätt, använder man vanlig åker fransarna av! Och fransarna sitter upp till fem veckor beroende på hur man behandlar dom! Kram på dig! 

Hur ofta tränar du? :)
Svar; Så ofta som jag bara kan! Oftast fem gånger i veckan! :)

Vill du ha en pojkvän? :)
Svar; Inte just nu tror jag, eller jag vet inte! Hittar man nån som man klickar med så gör man! 

Hur ska den perfekta killen vara för dig?
Svar; Ska väl vara som en bästa vän egentligen, kunna prata om lite allting! Uppskatta mig för den jag är, se förbi mina brister, göra roliga saker med mig, kunna va med mina vänner osvosv. Kan inte riktigt sätta ord på hur den perfekta killen ska vara, tror att när man väl tycker om någon riktigt mycket så blir den personen automatiskt perfektion för vem som helst! 

1. har du lockigt/vågigt/platt hår naturligt? :) 
2. Är du som person tillbakadragen och tyst eller mer framåt? 
3. är du allergisk mot något? 
4. kan du inte göra ett videoinlägg? eller lägga upp e ny video när du sjunger? :) 
5. vilka länder har du besökt? 
Svar; 1. Lite halv lockigt! Men all färgning har tagit bort det mesta lockiga. 2 Tror jag måste säga att jag är rätt så framåt, beror väl på humör och sådär, men blyg är iag då inte! 3. Mjölkprodukter 4. Hmm, kan jag säkert göra! Har ett ljudklipp på när jag sjunger som jag tänkte lägga upp, och när jag köpt bättre högtalare ska jag börja lägga upp massa sångvideor :) 5. Thailand, Turkiet, Spanien, Norge, Danmark, Finland sen kommer jag inte på nå fler! 

De snyggaste killarna på denna jord?
Svar; Matar Samba (Näääk), Justin Bieber, Jude Law, Channing Tatum, Ian Somerhalder, Zac Efron, Jon Kortajarena,  Alex Pettyfer, James Franco,  Francisco lachowski! And the list goes oooon... 
 

Kommentarer
Postat av: ya know

haha alltså du och din näääk.. ;)

2013-02-05 @ 22:19:22
Postat av: Anonym

Men Justin då <3

2013-02-06 @ 08:45:43
Postat av: Anonym

Går som vanligt inte att öppna

2013-03-12 @ 08:25:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0