Storm



Hola alla fina, var hälsade! Idag har det vart klass tre varning för storm här i Östersund, som ni kan se på videon innan. Jag och Julia bestämde oss för att springa ner till Ica och köpa gotta, då vi tänkte bunkra upp oss nere i min källare. Men väl påväg hem var det en kamp för livet. Nej men jag var faktiskt livrädd! Så vi sprang allt vad vi hade den där kilometern hem. Sen ringde vi hit Emil och såg några movies. En mycket trevlig kväll, ovan har vi en bild från wayne's som då representerar fikat, och håret stormen. Dånt ask me why. Imorgon ska jag spela och ta ton också på ett trevligt hak, tataaaa. Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Undrar

Kevin o Elin på Turné ihop, deras mammor blev bästisar, blev din mamma bästis med nåns mamma o kommer du med på nån stad? Ivar, Sven, Bodil, Gudrun var skall det sluta.

2013-12-13 @ 00:28:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0