Q/A

Hur ska man ta kontakt med dig om man inte riktigt vågar?
Svar; Haha detta kan vara den sötaste frågan jag någonsin fått! Ja du, gå fram och nyp mig i armen om du ser mig! Nej men inte vet jag, jag bits inte ;) Och om det är för läskigt att gå fram i person så finns det sociala medier! Kram!

Hur vill du att en kille ska vara?
Svar; Man måste va en badboooooy. Nej men killar som är sig själva, utåtriktade, får mig att skratta, är väldigt mysiga. Inte är rädd för att ta första steget, lite kaxig kanske, tycker det är väldigt attraktivt med någon som har självförtroende! 

Vill du vara i ett förhållande just nu eller inom en nära framtid? Du verkar inte vara en sån som tar vem som helst. 
Svar; Jag har väldigt svårt att tycka om någon mot kärlekshållet. Handlar mycket om att jag är rädd sen tidigare erfarenheter. Det kan vara så att jag träffar någon ett tag sen kommer jag på att jag inte har känslor för personen i fråga. Så för mig är allt det där väldigt svårt. Men om jag skulle vilja ha ett förhållande just nu vet jag helt ärligt inte. Jag är väldigt velig av mig haha. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är alla dom där sakerna som en kille ska va, vill du gå ut mes mig?

2013-04-16 @ 00:22:39
Postat av: Anonym

Med*

2013-04-16 @ 00:22:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0