I wouldn't waste a minute here tonight.



var med max igår hela kvällen. på dagen var jag med amanda, vi gick från frösön in till stan, sen åkte vi till 
torvalla, jag fick klättra över från en balkong för att komma in till lina haha, eftersom hon hade åkt och jobbat. 
men det var en riktigt rolig kväll det där. tack amanda för att du finns säger jag bara. sen åkte jag hem, firade min bror som fyllde tolv, grattis broder. sen kom max, och vi åkte ner och spelade fotboll och myste, hämtade mina avslutningsskor på ica, åt glass. och imorse hade vi vattenkrig. Och imorn bär det av till Göteborg med klassen. min älskade klass. pusshej

Kommentarer
Postat av: .

men svara nu! är du och max tillsammans eller? eller är ni bara kompisar? :D

2012-05-27 @ 20:58:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0