become suddenly freed from a condition


hej på er. har absolut inte haft någon som helst lust att blogga hehe, och det ber jag om ursäkt för, ska bättra mig, ska bli bäst! gårdagen spenderades med underbara människor! Lina, Beidan, Madde & Carro! Vi började med lite mys, sen kom andreas och anders och va med oss en stund, sen drog dom, då kom carros kille och hans kompis istället, vilket var lika kul det! jo det vart en riktigt lyckad kväll. Och nu har jag precis kommit hem från lina, så nu sitter jag och kollar på grey's. ikväll kommer förmodligen Lovisa & Linnéa hit, woppa. pusshej

Kommentarer
Postat av: anna

vart har du köpt den vita koftan? :)

2012-05-19 @ 17:09:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0