a finale to a terrible love story.

hej på er, tänkte bara börja med att meddela att jag har såna underbara vänner, kommer aldrig släppa er, jag älskar er. och tack lina för ditt stöd ikväll, jag älskar dig utav hela mitt hjärta. imorn bär det av till stockholm till LMFAO!!! trots den dåliga väderprognosen så kommer det nog bli hur kul som helst ändå. ska försöka blogga lite över Ipaden, sen kommer det bildbomber när jag kommer hem. vi hörs efter helgen! ha det så jävla bra för det ska jag ha! pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar att det är max du menar. själv tycker jag att han är dum i huvet. du förtjänar bättre matilda. det finns många andra killar som är bättre, som inte är helt fuckad i huvet helt enkelt. vi älskar dig utav hela vårat hjärta. nu åker vi till stockholm och har sjukt kul istället! NO IDIOTS ALLOWED! pussss

2012-05-02 @ 22:52:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0