truth is life.


Jag vill vara som de som bär sitt hjärta på sin arm, de som inte är rädd för att bli sårad. Så ska jag bli, så ska jag vara.
Jag ska inte stänga någon ute, jag ska visa känslor, tacksamhet och kärlek till alla mina vackra vänner och bekanta.
Det kommer såra mig många gånger, men då vet jag att de personerna inte går att lita på. Då vet jag vilka som är de äkta människorna, för då behöver jag inte oroa mig för backstabbers.
Då behöver jag inte oroa mig över att vara omogen, då kan de istället skämmas över deras barnsliga beteende.
Då kan de vara de omogna och oroa sig, jag behöver inte bry mig. Jag borstar bara bort smutsen och fortsätter mitt liv i min fart, för det är så jag kan nå mina drömmar.
Så ska det vara, man ska leva med de man älskar och visa det.
De som hatar, kommer inte längre än deras skitsnack för dem.
Tänk på vad ni säger, tänk på att andra tar åt sig och för gudskull, tänk på karma.

kopierade denna text av min fina vän Ellenor, för kunde verkligen inte sagt det bättre själv, detta tycker jag ska gå ut till alla er tjejer och killar. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0