frågor och svar

Kan inte du berätta lite om hur det var att göra de nationella proven? Jag ska göra dem till våren och är lite orolig... 
Var det som du trodde? Lätt? Svårt? 
Hur gick det till osv..? :)
Svar; Självklart kan jag göra det! Jag hade väl egentligen inga större tankar om nationella proven när jag gick i nian, hade inte förväntat mig varken lätt eller svårt, men det bygger ju mycket på grunden. Det är ju i princip allt du har lärt dig fast i små delar, om du har bra minne så lär det nog gå bra för dig! Och om du är osäker så är det bara att gå tillbaka i anteckningar och uppfriska minnet lite. Jag tyckte de flesta nationella proven var rätt så lätta, men det är olika från person till person. Hur det gick till, höm.. Vi fick ett papper med frågor haha nej men, vi fick i alla fall ha skärmar så att man inte kunde se vad de andra skrev. Det är ungefär som vilket prov som helst, sen var det olika på alla proven. Man får oftast information innan om hur de kommer gå till osv. Men det borde inte vara någon fara, sen sätter lärarna inte betygen endast baserat på hur det går på nationella proven utan det är ju vad du har fått för betyg på tidigare prov/uppsatser och hur du presterat i klassrummet! Men oroa er icke fellow students, det kommer gå galant! :)

Var är dom ifrån?
Svar; Ingen aning vart de skorna kommer ifrån, har sett liknande på dna!

Vad är VS?
Svar; En förkortning för Victoria's Secret! Sen kan det ju ha andra betydelser också men det var i allafall det som jag syftade på ;)



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0