same old self every day in the mirror


var ju och fikade med amanda och nina igår, riktigt mysigt var det! dock så satt vi ju mest vid datorn 
inne på Pause men så kan det va ibland, plus att det lönade ju av sig! hittade ju dom där extremt snygga
skorna. idag har det vart lite svängigt, inom mitt humör då alltså, har mest dampat hela dagen med goa tjejer, men efter ett tag när jag gick med min moder och letade present till min kusin så fick jag lite humör svängingar, har vart så less sista tiden! dels för att jag är pank, sen tycker jag (precis som alla andra tjejer nån gång tycker) att man har en fulperiod.. känner mig allmänt risig och sliten. men min pappa kom och piggade upp mig snäll som han är, donerade lite pengar till mitt fattiga jag, tack pappsen. nu ska jag dra igång lite O.C. och bara tänka bort fultankarna, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjukt fin!! :)

2012-04-18 @ 22:27:49
Postat av: Anonym

du är ju hur snygg som helst, gere!?

2012-04-20 @ 12:12:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0