försöker riva ner det vi byggt upp, vafan driver ni med mig?!

varför jag gillar den här bilden? för att det är rååå.
nejdå men okej dagens händelser!
•vaknade runt tolv, chill.
•kollade på tv tills typ tre.
•började depressions äta för att jag inte får vara med på våran utklädningsdag imorn på skolan. för att jag är sjuk. (vi ska vara hippies) vi kommer pwna sönder dom andra klasserna lätt.
•åt glass, glass, och mer glass.
•twilight maraton!
•tog bilder till den här bloggen jao.
sen har det inte hänt så mycket mer, min dag i punkter... whoa.
peace out! //Maddelishees♥

Kommentarer
Postat av: Simone

Du hade ju asgrym stil!

Nice.

Kram

2011-06-02 @ 22:39:05
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0