svar på era frågor.

-nu vart det så många som frågade massor med saker så nu får ni era svar! KRAM
har du löshåret i på denna bilden? kram (den bilden när jag har rött hår)
svar: nej det har jag inte, tror jag ska sluta använda det, dels för att jag har fel färg, sen orkar jag inte.
all natural.
sen var det massor med frågor om plaggen jag la upp, (collaget)
svar:tyvär så tog jag bilden från we♥it och har ingen aning om vart kläderna kommer ifrån, kramar!
otroligt snygg är du!! :) undrar också vart du får dina linser ifrån.
svar: tryck här så kommer du till hemsidan där jag beställde dom!
jag letar efter en jeans väst just nu , vart har du köpt din :)?
svar: jag gjorde den själv, tog en gammal jeans jacka från jc och klippte av ärmarna!
enkelt, och lätt gjort.
hoppas det här besvarade era frågor, puss och kram! //Maddelishees♥

Kommentarer
Postat av: Snygging

En fråga , vad tycker du om Maxizzle?

2011-08-11 @ 01:01:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0